Σύστημα Διαχείρισης Έργων “WORKER”
Mobile Sales
Διαχείριση Ιατρικού Φακέλου Ασθενή
Σύστημα παραγγελιοληψίας
WMS - Warehouse managment
Εντατική Λιανική INSPOS
ERP
CRM Business II
Παραγγελιοληψια Πωλητών
Τυποποιημένο Λογισμικό
Μισθοδοσία - HRM
Κατασκευή λογισμικού
Εκπαίδευση
Business Consulting
Υποστήριξη SW
DEVOS - διαχείριση συσκευών & οχημάτων
Διαχείρισης καυσίμων "PetrolHouse"
Σύστημα διαχείρισης καυσίμων
ΕΛΑΤΗΡΙΑ, SW για κατασκευές ελατηρίων
Ιχνηλασιμότητα
CRM entry
Τιμολόγηση επί αυτοκινήτου xvan
 
 
 
Διαχείριση Ιατρικού Φακέλου Ασθενή

Οι εφαρμογές MEDI της THINX απευθύνονται σε ιδιωτικά ιατρεία, διαγνωστικά κέντρα και κλινικές. Κοινό χαρακτηριστικό τους είναι οι λύσεις προηγμένης τεχνολογίας και η απόλυτη προσαρμογή τους στις απαιτήσεις των πελατών. Το ιατρικό λογισμικό της THINX, μέσα από 26 έτη εμπειρίας στην αγορά πληροφορικής, έχει σαν στόχο την πλήρη και γρήγορη διαχείριση των ασθενών πάντα σε συνδυασμό με την ενημέρωση του αρχείου ιστορικών και τις εξετάσεις που υποβάλλονται στο νοσοκομείο, την κλινική ή το διαγνωστικό κέντρο.


Ο Ηλεκτρονικός Ιατρικός Φάκελος υποστηρίζει την ηλεκτρονική διαχείριση των δεδομένων υγείας του πολίτη/ασθενή.

 

Πιο αναλυτικά οι δυνατότητες  του  λογισμικού είναι οι εξής:

 

1.    Ενιαία διαχείριση και παρακολούθηση των πολιτών/ασθενών στα πλαίσια των επαφών τους με το ιατρείο.  Το σύστημα χαρακτηρίζεται από απλές διαδικασίες εισαγωγής δεδομένων (στοιχεία ασθενή, ασφαλιστικά δεδομένα, δεδομένα κλινικής εξέτασης, συνταγογραφήσεις, διαγνώσεις, παραπεμπτικά, κλπ.) με φιλικές προς το χρήστη φόρμες εισαγωγής

 

2.    Καταγραφή και διαχείριση των δεδομένων υγείας των πολιτών/ασθενών τα οποία προκύπτουν κατά την παροχή υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας  από όλους τους εμπλεκόμενους επαγγελματίες υγείας που έρχονται σε επαφή με τον πολίτη/ασθενή (ιατρικό προσωπικό, νοσηλευτικό προσωπικό, κοινωνική λειτουργός, ψυχολόγος, φυσιοθεραπευτής κλπ) στο ιατρείο.

 

3.    Υποστήριξη των τακτικών και έκτακτων περιστατικών στα πλαίσια της παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας

 

4.    Πιστοποίηση ταυτότητας ασθενή με τη χρήση ΑΜΚΑ ή άλλων στοιχείων ταυτότητας και ανεύρεση των αρχείων των πολιτών/ασθενών με γρήγορο και εύκολο τρόπο

 

5.    Διαβαθμισμένη πρόσβαση/καταγραφή, ανάλογα με τα δικαιώματα πρόσβασης του κάθε χρήστη, των ακόλουθων στοιχείων του φακέλου:

 

 

1.    Δημογραφικά στοιχεία, Ασφαλιστικά στοιχεία, Συνθήκες διαβίωσης.

2.    Ιατρικό Ιστορικό: νόσοι, φάρμακα, συνήθειες, αλλεργίες, κληρονομικό ιστορικό, εγχειρήσεις, γυναικολογικό ιστορικό, παιδιατρικό ιστορικό, ψυχοκοινωνικό ιστορικό, οδοντιατρικό ιστορικό, μαιευτικό ιστορικό κλπ.

3.    Βασικά δεδομένα επαφής: Ημερομηνία, υπεύθυνος υγειονομικός, τύπος επαφής, τόπος επαφής,  

4.    Συμπτώματα: Κύριο σύμπτωμα, συνοδά συμπτώματα με χρήση και ελεύθερου κειμένου.

5.    Δεδομένα κλινικής εξέτασης (θερμοκρασία, πίεση κλπ).

6.    Δεδομένα γυναικολογικής εξέτασης.

7.     Παραπεμπτικά εργαστηριακών εξετάσεων.

8.    Αποτελέσματα εργαστηριακών εξετάσεων.

9.    Διάγνωση: Η καταγραφή διαγνώσεων γίνεται με χρήση ελεύθερου κειμένου

 

10.  Ιατρικές ενέργειες - πράξεις:

                                          i.    Δεδομένα θεραπευτικών ενεργειών 

                                         ii.    Δεδομένα χορήγησης και συνταγογράφησης φαρμάκων

                                        iii.    Δεδομένα Εμβολιασμών

                                       iv.    Δίαιτες

 

11.  Υπηρεσίες από υσιοθεραπευτή στα πλαίσια μιας επαφής

 

12.  Υπηρεσίες από οικογενειακό βοηθό

  

13.  Παραπεμπτικό επανεξέτασης και παραπομπή ασθενή σε άλλη Μονάδα Υγείας.

 

14.  Δεδομένα επαφής με κοινωνικό λειτουργό.

 

6.    Δυνατότητα διασύνδεσης του συστήματος με ετερογενή συστήματα και ιατρικές συσκευές με χρήση ανοικτών προτύπων (π.χ. XML) για την υποστήριξη μελλοντικών επεκτάσεων.

 

7.    Ασφαλής πρόσβαση στις λειτουργικότητες και τα δεδομένα του συστήματος σύμφωνα με τον ρόλο του χρήστη.

 

8.    Εκτύπωση ενοτήτων του φακέλου (πχ παραπεμπτικά,  συνταγογράφηση φαρμάκων, ιατρική βεβαίωση, πιστοποιητικό επίσκεψης στο ιατρείο κλπ).

 

9.    Αναζητήσεις στα δεδομένα του συστήματος με διάφορα κριτήρια αναζήτησης.

 

10.  Παραμετροποίηση του συστήματος από εξουσιοδοτημένο χρήστη (πίνακες χρηστών, προσωπικού, απεικονιστικές εξετάσεις, μη απεικονιστικές εξετάσεις, δίαιτες, ιατρικές πράξεις, θεραπευτικές ενέργειες, νοσηλευτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες κοινονικού  λειτουργού, υπηρεσίες   οικογενειακού  βοηθού, υπηρεσίες φυσιοθεραπευτή , φάρμακα, τόποι επαφής, τύποι επαφής)

 

11.  Έκδοση στατιστικών για την υποστήριξη του Φορέα Λειτουργίας στη διαμόρφωση πολιτικής και δράσεων σχετικών με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας.

 

12.  Δυνατότητα δημιουργίας νέων στατιστικών από εξουσιοδοτημένους χρήστες (σχεδιασμός στατιστικών και εκτέλεση)

 

13.  Δυνατότητα διαμόρφωσης οθονών χρηστών (απόκρυψη πεδίων, μετακίνηση πεδίων, προσθήκη νέων πεδίων )

 

14.  Δυνατότητα δημιουργίας αυτοματισμών με χρήση script language από εξουσιοδοτημένους χρήστες

 

15.  Διαχείριση των συσκευών του ιατρείου

1.    Σταθερά στοιχεία συσκευών (κωδικός, περιγραφή, σειριακός αριθμός, σχόλια, θέση

                                          i.    εγκατάστασης, ημερομηνία αγοράς, στοιχεία εγγύησης κλπ)

                                         ii.    Φωτογραφίες συσκευών, τεχνικά χαρακτηριστικά σε μορφή xls, doc ή pdf .

                                        iii.     Service συσκευών (ημερομηνία, εργασίες, ανταλλακτικά κλπ)

                                       iv.     Υπενθυμίσεις αναφορικά με τις συσκευές


16.  Διαχείριση προμηθευτών ιατρείου

1.    Σταθερά στοιχεία προμηθευτών

 

17.  Διαχείριση υλικών αποθήκης

1.    Εισαγωγή νέων ειδών , μεταβολή, διαγραφή

2.    Στοιχεία είδους αποθήκης

3.    Εισαγωγή αγορών υλικών

4.    Δυνατότητα καταγραφής της ανάλωσης των υλικών

5.     Εκτυπώσεις αποθήκης (υπόλοιπα ειδών κλπ)

 

18.  Διαχείριση παραστατικών

1.    Δυνατότητα έκδοσης αξιακών παραστατικών με δυνατότητα σήμανσης από ΦΗΜ (φορολογικό μηχανισμό)

2.    Δυνατότητα έκδοσης μη αξιακών παραστατικών

 

19.  Το Λογισμικό Ηλεκτρονικού Ιατρικού Φακέλου  χαρακτηρίζεται από ευχρηστία λειτουργίας και φιλικότητα προς το χρήστη.

 

20.  Βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική η οποία περιλαμβάνει σύστημα διαχείρισης βάσης δεδομένων (database server) και εφαρμογή τελικού χρήστη.  

 21. Το πληροφοριακό σύστημα διαθέτει δυνατότητες για επεκτασιμότητα.

 22.  Η πρόσβαση των χρηστών και διαχειριστών του συστήματος είναι διαβαθμισμένη.

 


Thinx Πληροφορική Τηλ.: 2310.638.010 Contact Privacy Term of Use Copyright
microsoft partner
cisco
OKI
e-commerce

 δείτε μας στο